شناسهٔ خبر: 164184 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد؛

اتمام فونداسیون ۲ هزار و۵۲۰ واحد مسکونی پروژه شهید بنی هاشم مشکین شهر

اتمام فونداسیون ۲ هزار و۵۲۰ واحد مسکونی پروژه شهید بنی هاشم مشکین شهر مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از اتمام فونداسیون ۲ هزار و۵۲۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن پروژه ۲۵۲۰ واحدی شهید بنی هاشم شهرستان مشکین شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بازدید از پروژه های حوزه راه و شهرسازی شهرستان مشکین شهر اظهار کرد: فونداسیون ۲ هزار و۵۲۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن پروژه ۲۵۲۰ واحدی شهید بنی هاشم شهرستان مشکین شهر به اتمام رسیده و ادامه عملیات اجرایی پروژه در حال اجراست.

وی گفت: اسکلت سازه ای ۸۰۴ واحد از این پروژه در ۱۰ سقف به پایان رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: احداث این واحدها به صورت صنعتی سازی و برای اولین بار در سطح استان اردبیل با استفاده از قالب های تونلی اجرا می شود.

حیدری به پیشرفت فیزیکی این پروژه اشاره کرد و گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه ۲۵۲۰ واحدی شهید بنی هاشم شهرستان مشکین شهر در ۳۵ بلوک ۷۲ واحدی ۲۳ درصد است.

وی ادامه داد: در این بازدید میدانی در خصوص رعایت مسائل فنی، کیفیت ساخت و ساز و سرعت بخشیدن به پروژه تاکیدات و ضرورت های لازم به پیمانکار این پروژه ارائه گردید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به آخرین وضعیت پروژه ۱۶۰واحدی نهضت ملی مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مشکین شهر اشاره کرد و گفت: اسکلت سازه ای و عملیات سفت کاری پروژه ۱۶۰واحدی نهضت ملی مسکن شهید میرعلیزاده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اتمام یافته و پروژه در مرحله اجرای عملیات تاسیسات برقی و مکانیکی، نمای ساختمان و نازک کاری است.

وی به تخصیص زمین برای ۲هزار و۶۸۰ نفر متقاضی مسکن شهرستان مشکین شهر اشاره کرد و افزود: طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان در قالب دو پروژه در سطح شهر در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به تشریح آخرین اقدامات انجام گرفته در بزرگراه اردبیل به مشکین شهر پرداخت و گفت: تکمیل عملیات روسازی و آسفالت باند دوم مسیر اصلی بزرگراه اردبیل به مشکین شهر در حال انجام بوده و ابنیه های ضروری موجود در مسیر به اتمام رسیده و در حال حاضر عبور و مرور خودرویی در دو باند انجام می شود.

حیدری تاکید کرد: تکمیل نواقصات راه های دسترسی تقاطع‌های همسطح و غیر همسطح و همچنین تکمیل ایمن سازی مسیر جهت افزایش ایمنی تردد و سهولت دسترسی های محلی از برنامه اداره کل راه و شهرسازی برای سال جاری است.