شناسهٔ خبر: 164187 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد؛

۳ هزار و۱۸۰واحد طرح نهضت ملی مسکن اردبیل احداث می‌شود

احداث ۳ هزار و۱۸۰واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرک شهید سید جعفر خراسانی اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در شهرک شهید سید جعفر خراسانی اردبیل احداث ۳ هزار و۱۸۰واحد در برنامه طرح نهضت ملی مسکن قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بازدید از شهرک شهید سید جعفر خراسانی شهر اردبیل اظهار کرد: در شهرک شهید سید جعفر خراسانی شهر اردبیل ۳ هزار و ۱۸۰ واحد مسکونی در برنامه احداث مسکن متقاضیان این طرح قرار دارد که از این تعداد ۶۹۷ واحد مسکونی در حال اجرا توسط پیمانکاران سازنده بوده و ساخت بقیه واحدها نیز به محض انجام فرآیند عقد قرارداد و تخصیص زمین، نسبت به شروع عملیات اجرایی اقدام خواهیم کرد.

وی گفت: در شهرک شهید خراسانی تخصیص زمین به ۴ شرکت ساختمانی انجام یافته و نسبت به تجهیز کارگاه و شروع عملیات اجرایی اقدام کرده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: با توجه به گزارش اجرایی مراحل ساخت، مقرر شد پیمانکاران سازنده در احداث واحدهای مسکونی با رعایت مشخصات فنی و کیفیت کار تسریع در اجرای آن را نیز در برنامه کاری خود قرار دهند.

وی با توجه به اهمیت حل مشکل مسکن و اولویت آن در برنامه‌های اداره کل راه و شهرسازی، در این بازدید از معاون مسکن و ساختمان خواستار پیگیری مداوم برای تسریع در عملیات اجرایی احداث این واحدها شد.

حیدری با بیان اینکه کیفیت طرح‌های نهضت ملی مسکن در اولویت قرارگرفته است، افزود: موظف هستیم واحدهای مسکونی با کیفیت بالا و استاندارد به مردم و متقاضیان که عمدتا" از اقشار ضعیف جامعه هستند تحویل دهیم و در این موضوع هیچ بهانه، کم‌کاری و قصور را قبول و تحمل نخواهیم کرد.