شناسهٔ خبر: 164188 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

همزمان با سفر رئیس جمهوری‌ و هیئت دولت؛

۵۲‌ پروژه حوزه راهداری در استان سمنان بهره‌برداری و آغاز می‌شود

منصور کیایی همزمان با سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان سمنان، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۵۲ پروژه در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، منصور کیایی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان اظهار کرد: همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان سمنان، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۵۲ پروژه در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انجام می‌شود و از این تعداد، ۲۶ پروژه با مجموع اعتبار ۲ هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید. 

کیایی عنوان کرد: پروژه‌های آماده بهره‌برداری شامل بهسازی محور، اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت، آسفالت‌های حفاظتی و درزگیری، احداث آبراه‌ها و اقدامات ایمنی در حوزه راهداری می‌شوند.

وی ادامه داد: همچنین ۲۶ پروژه با مجموع اعتبار ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در حوزه‌های یاد شده در دست اقدام و اجرایی شدن است.

کیایی افزود: عملیات اجرایی و احداث این پروژه‌ها در استان سمنان نیز تا پایان شهریور امسال به اتمام خواهد رسید.

وی تأکید کرد: به این ترتیب در مجموع ۵۲ پروژه با اعتبار بالغ بر ۴ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در استان سمنان آماده بهره‌برداری و یا در حال انجام عملیات اجرایی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان تصریح کرد: همچنین در جریان سفر رئیس جمهور و با حضور وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، کنارگذر و بلوار سرخه به سمنان به طول ۱۲ کیلومتر و با صرف اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.