شناسهٔ خبر: 164196 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی امیدیه:

۱۶ هزار متر مربع از اراضی دولتی در امیدیه رفع تصرف شد

یگان حفاظت خوزستان رئیس اداره راه و شهرسازی امیدیه از رفع تصرف و جلوگیری از تملک غیر قانونی ۱۶ هزار متر مربع از اراضی دولتی در شهرستان امیدیه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خوزستان)؛ حسین قنبری با اشاره به تکالیف قانونی این اداره در راستای صیانت از بیت المال اظهار کرد: یکی از اولویت‌های اصلی ما صیانت از بیت المال و حفاظت از اراضی دولتی است.

وی گفت: برای تحقق این هدف همکاری و همیاری دستگاه قضایی استان و نیروهای انتظامی همواره گره گشا بوده است.

قنبری اظهار کرد: پس از اطلاع از ۲ فقره تصرف غیر قانونی با همکاری نیروهای انتظامی و با تلاش پرسنل خدوم یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان نسبت به رفع تصرف اقدام و اراضی مربوطه از چنگال متصرفان خارج شد.

وی این اقدام را حرکتی مهم در راستای حفاظت و صیانت از بیت المال، برشمرد و افزود: ارزش تقریبی این اراضی بیش از ۴۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی امیدیه از همکاری مقام قضایی و همرامی مقام‌های انتظامی شهرستان در مبارزه با زمین خواری و حفظ حقوق بیت المان تقدیر و تشکر کرد.

قنبری تلاش‌های یگان حفاظت اراضی اداره کل را در تعامل با اداره حقوقی در این مسیر موثر و پیشرو خواند و از دقت و تیزهوشی همکاران قدردانی به عمل آورد.

رئیس اداره راه و شهرسازی امیدیه از شهروندان خواست تا مشاهده‌های خود را از موارد زمین خواری به شماره تماس ۱۶۵۶ (شماره چهار رقمی یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن) اعلام کنند.