شناسهٔ خبر: 164219 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۶۶۷۰ مریوانی؛ متقاضی نهضت ملی مسکن

شورای مسکن مریوان مدیر کل راه و شهرسازی کردستان گفت: گزینه‌های مختلفی برای تامین زمین تعداد ۶ هزار و ۶۷۰ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در شهرستان مریوان در حال بررسی و اقدام است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (کردستان)، جهانگیر الیاسی در جلسه شورای مسکن این شهرستان که شامگاه روز چهار شنبه در محل فرمانداری مریوان برگزار شد، گفت: در شهر مریوان ۶ هزار و ۶۷۰ نفر متقاضی تایید شده داریم که برای تامین زمین و واگذاری به آنها گزینه های بسیاری مورد بررسی قرار گرفته و این تلاش کماکان در حال انجام است و توافقاتی نیز انجام شده که امیداوریم با همکاری و همراهی سایر دستگاه‌ها نتیجه مورد رضایت در آینده نزدیک حاصل شود.

وی افزود: در کانی دینار مریوان ۲۵ هکتار با مالکین و ۳۰هکتار از اراضی در اختیار شرکت شهرک ها توافق انجام شده که در صورت نهایی شدن این توافقات و انتقال اسناد آنها به سازمان ملی زمین و مسکن قسمت عمده ای در حدود ۲۵۰۰ نفر از متقاضیان را می توان ساماندهی کرد.

الیاسی ادامه داد: زمین متقاضیان فاز یک به تعداد ۸۱ نفر تامین و عملیات آماده سازی نیز شروع شده و به زودی کار ساخت این ۸۱ واحد آغاز می شود.