شناسهٔ خبر: 164263 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راه و شهرسازی اندیمشک:

رفع تصرف فوری اراضی ملی در اندیمشک به ارزش افزون بر ۱۴۵ میلیارد ریال

حفاظت اراضی خوزستان رییس اداره راه و شهرسازی اندیمشک از رفع تصرف فوری اراضی ملی و دولتی در اندیمشک به ارزش افزون بر ۱۴۵ میلیارد ریال در سال فروردین ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خوزستان)؛ امین فرهاد زاده، رییس اداره راه و شهرسازی اندیمشک با بیان اینکه یگان حفاظت اراضی در شهرستان وظیفه حراست و رفع تصرف انفال و اراضی دولتی و ملی را بر عهده دارد عنوان کرد: برای این اراضی تعداد ۲ مورد تعرض گزارش و واقع شده بود که با اقدامات به عمل آمده مورد رفع تصرف قرار گرفت و با معترضین برخورد شد. 

وی با اشاره به تکالیف قانونی این اداره در راستای صیانت از بیت المال اظهار کرد: یکی از اولویت‌های اصلی ما صیانت از بیت المال و حفاظت از اراضی دولتی است.

فرهاد زاده اظهار داشت: ارزش این اراضی رفع تصرف شده بیش از ۱۴۵ میلیارد ریال برآورد شده‌ است.

رییس اداره راه و شهرسازی اندیمشک گفت: برای تحقق این هدف همکاری و همیاری دستگاه قضایی استان و نیروهای انتظامی همواره گره گشا بوده است.

او از همکاری مقام قضایی و همرامی مقام‌های انتظامی شهرستان در مبارزه با زمین خواری و حفظ حقوق بیت المال تقدیر و تشکر کرد.

فرهادزاده تلاش‌های یگان حفاظت اراضی اداره کل را در تعامل با اداره حقوقی در این مسیر موثر و پیشرو خواند و از دقت و تیزهوشی همکاران قدردانی به عمل آورد.

رئیس اداره راه و شهرسازی اندیمشک از شهروندان خواست تا مشاهده‌های خود را از موارد زمین خواری به شماره تماس ۱۶۵۶ (شماره چهار رقمی یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن) اعلام کنند.