شناسهٔ خبر: 164307 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دیدار مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با تیمی از سرمایه گذار بومی مطرح شد؛

بهره‌گیری از توان بومی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کرمانشاه

بهره‌گیری از توان بومی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کرمانشاه نشست مدیرکل راه و شهرسازی با تیمی از سرمایه گذار بومی استان به منظور اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن برگزار شد و بر بهره‌گیری از توان شرکت‌های بومی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کرمانشاه در راستای ایجاد اشتغال تاکید شد.

به‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در این دیدار با استناد به تاکیدات استاندار کرمانشاه مبنی بر بسیج همه ادارات برای ایجاد اشتغال، گفت: حضور سرمایه‌گذاران بومی مشروط بر اجرای با کیفیتِ همراه با سرعت قابل قبول، نقش بسزایی در اشتغالزایی استان و همچنین کاهش هزینه‌های اجرای طرح دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه افزود: همچنین وزارت راه و شهرسازی در نظر دارد با استفاده حداکثری از ظرفیت سازندگان و انبوه‌سازان داخلی، عرضه سالانه یک میلیون واحد مسکونی را تحقق ببخشد که این هدف نیازمند استفاده حداکثری از تمام نیروهای انسانی و علمی است.

الماسی از عزم جدی نهادهای مرتبط با این طرح بالاخص استانداری در همراه کردن شهرداران و دستگاه‌های خدمات رسان و تشکیل جلسات شورای مسکن استان به صورت مستمر و منظم در راستای رفع موانع و باحضور استاندار کرمانشاه به‌صورت مستمر خبر داد.

 وی تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های نهضت ملی مسکن، تسریع در انجام پروژه‌ها، افزایش کیفیت و استفاده از فناوری‌های نوین ساخت است و ضرورت دارد صنعت ساختمان از نظر کیفیت، قیمت و سرعت در ساخت متحول شود و در این مسیر باید از شیوه‌های نوین ساخت بهره‌مند شویم زیرا بخشی از شیوه‌های سنتی زمانبر، فاقد کیفیت لازم و سرعتی است که ملاک‌عمل در اجرای تولید مسکن نهضت ملی است.