شناسهٔ خبر: 164317 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دومین جلسه رفع مشکلات متقاضیان معترض به تکمیل و تحویل واحدهای باقیمانده مسکن مهر برگزار شد

دومین جلسه رفع مشکلات متقاضیان معترض به تکمیل و تحویل واحدهای باقیمانده مسکن مهر دومین جلسه رفع مشکلات متقاضیان معترض به تکمیل و تحویل واحدهای باقیمانده مسکن مهر با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان، فرماندار اسلام‌آبادغرب و مسئولان شهرستانی برگزار شد.

به‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در دومین جلسه رفع مشکلات متقاضیان معترض به تکمیل و تحویل واحدهای باقیمانده مسکن مهر که به ریاست فرماندار و با حضور دادستان شهرستان، مدیرکل و معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان و دیگر رؤسای ادارات شهرستان اسلام آبادغرب در حضور جمع کثیری از متقاضیان برگزار شد، مجددا به آمادگی اداره‌کل راه و شهرسازی استان در تأمین مصالح پروژه ۱۴۰ واحدی مجتمع مسکن مهر شهید نژاد رضایی تاکید کرد.

در این جلسه مصوب شد بابت هزینه اجرا، پس از مکاتبات فرمانداری شهرستان، از طریق اداره کل راه و شهرسازی و نماینده مردم در مجلس شواری اسلامی در وزارت متبوع پیگیری شود.

در ادامه این نشست با حضور نماینده بانک مسکن شعبه شهید فکوری شهرستان در دفتر فرماندار، موارد موردنظر جهت هموارسازی پرداخت تسهیلات مسکن مهر به تعاونی مرصاد (کلبه هشت بهشت) مورد بحث و تبادل‌نظر و نهایتا مورد مساعدت قرار گرفت.

گفتنی است مطابق مصوبات قبلی مراحل تعیین تکلیف پیمانکار پروژه ۶۰ واحدی این مجتمع نیز در دستور کار قرار دارد.