شناسهٔ خبر: 164338 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

تکمیل و تحویل ۲۴۱ هزار و ۵۲۵ واحد روستایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

غلامرضا صالحی رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرای بیش از ۷۵۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستاها و شهرهای تحت مسئولیت آن بنیاد خبر داد . گفت: تا کنون ۲۴۱ هزار و ۵۲۵ واحد روستایی تکمیل و تحویل شده است.

غلامرضا صالحی رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در روستاها و شهرهای تحت مسئولیت آن بنیاد تشریح کرد و گفت: از ابتدای اجرای طرح تاکنون ۷۵۰ هزار و ۸۵۵ واحد مسکونی نهضت ملی در روستاها و شهرها وارد فاز عملیاتی و اجرایی شده است که از این تعداد واحد ۲۵۹ هزار و ۳۷۰ واحد تحویل شده است و ۴۹۱ هزار و ۴۸۵ واحد در دست اجراست.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: از ۲۵۹ هزار و ۳۷۰ واحد تکمیل و تحویل شده نهضت ملی مسکن به تعداد ۲۴۱ هزار و ۵۲۵ واحد روستایی و ۱۷ هزار و ۸۴۵ واحد شهری است.

صالحی توضیح داد: از ۴۹۱ هزار و ۴۸۵ واحدی که در دست اجراست به تعداد ۲۴۹ هزار و ۳۰۳ واحد روستایی، ۲۱۰ هزار و ۹۷۷ واحد شهری و مابقی در سایر پروژه‌ها در دست اجراست که در مراحل پیشرفت فیزیکی مختلفی قرار دارند.

یادآور می‌شود، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تعهد کرده است تا از ۴ میلیون واحد مسکونی نهضت ملی مسکن، یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد را به اجرا درآورد و تحویل متقاضیان بدهد.