شناسهٔ خبر: 164427 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

انتصاب سرپرست دفتر مدیرعامل، روابط عمومی و ارزیابی عملکرد شهرهای جدید

کرمی پور سرپرست دفتر مدیرعامل، روابط عمومی و ارزیابی عملکرد شرکت عمران شهرهای جدید منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از  شرکت عمران شهرهای جدید، مراسم تکریم “میثم نادی” و معارفه “علی کرمی پور” امروز با حضور زهره ای معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت، سادات مدیرکل حوزه وزارتی، غفوری رئیس هیأت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید به همراه اعضای هیأت مدیره، معاونان مدیرعامل و مدیران کل شهرهای جدید برگزار شد.

در این مراسم طی حکمی مسئولیت سرپرست دفتر مدیرعامل، روابط عمومی و ارزیابی عملکرد از سوی سعید غفوری رئیس هیأت مدیره و سرپرست شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید به علی کرمی پور سپرده شد. گفتنی است کرمی پور پیش از این معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشور بوده و سوابق مدیریتی در وزارت راه و شهرسازی و نیز سازمان انرژی اتمی در پرونده خود دارد.

در متن این حکم به امضای سعید غفوری رییس هیات مدیره و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید خطاب به کرمی پور آمده است: با عنایت به تعهد، تخصص و تجارب مفید و ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست دفتر مدیرعامل، روابط عمومی و ارزیابی عملکرد منصوب می شوید.

امید است با اتکال به الطاف ایزد منان و در تعامل مطلوب و موثر با اعضای محترم هیئا مدیره، مدیران عامل شرکت های وابسته و مدیران کل ستادی شرکت و بهره گیری از توان فنی و کارشناسی همکاران محترم آن مجموعه در پیشبرد وظایف، اهداف و مسئولیتهای محوله موفق و موید باشید.