شناسهٔ خبر: 164429 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

سرپرست حوزه فرهنگی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان معرفی شد

معارفه حجت الاسلام سید اسماعیل رسول‌پور به عنوان سرپرست حوزه فرهنگی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان معرفی و از خدمات حجت الاسلام ناصر احمدی، قدردانی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان بنادر و دریانوردی، در مراسمی با حضور مشاور مدیرعامل و رئیس حوزه فرهنگی سازمان بنادر و دریانودی، مدیرکل و جمعی از اعضای شورای اداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، حجت الاسلام سید اسماعیل رسول‌پور به عنوان سرپرست حوزه فرهنگی آن اداره کل معرفی و از خدمات حجت الاسلام ناصر احمدی، قدردانی شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن نورمحمدی، در این مراسم با اشاره به اهمیت حوزه فرهنگی در مدیریت و راهبری موضوعات فرهنگی، از تعریف و تدوین مأموریت‌های هفت‌گانه حوزه‌های فرهنگی بنادر کشور و ابلاغ آن در آینده‌ نزدیک خبر داد.

رئیس حوزه فرهنگی سازمان بنادر و دریانودی افزود: به منظور اجرا و پیاده‌سازی برنامه‌های فرهنگی بین خانواده‌های کارکنان در مجتمع منازل سازمانی چهار رکن مختلف از جمله امام جماعت، کارکنان، هیأت امنا و پایگاه مقاومت بسیج با تعامل و همکاری تنگاتنگ باید زمینه برگزاری مفید و مؤثر آن را فراهم کنند و با تشریک مساعی بر اساس برنامه تقویم فرهنگی مصوب به بسط و ترویج معارف دینی و ارزش‌های فرهنگی بپردازند.

رئیس حوزه فرهنگی سازمان بنادر و دریانوردی تصریح کرد: این سازمان برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی ویژه کارکنان و خانواده ها قائل به محدودیت منابع مالی نیست و می‌باید همه مدیران و کارکنان در چارچوب قوانین و مقررات به تکالیف و وظایف خود عمل نمایند تا شاهد نتایج ثمربخش آن در مقابله با شبه افکنی دشمنان و رسانه‌های بیگانه باشیم.

بنا بر این گزارش، ابوطالب گرایلو مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه توسعه فرهنگی به موازات توسعه اقتصادی و سیاسی حائز اهمیت است، اظهار داشت: فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی همواره در طول تاریخ موجب استقامت و صلابت کشورمان در برابر دشمنان و بیگانان بوده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، شورای فرهنگی در بنادر را از ارکان مهم تصمیم‌سازی برای تدوین و اجرای برنامه‌های فرهنگی عنوان کرد و گفت: با بهره‌گیری از فرهنگی غنی ایرانی و اسلامی می‌توان برنامه‌های پرباری برای خانواده‌ها و کارکنان تهیه کرد.

 شایان ذکر است، حجت الاسلام سید اسماعیل رسول پور  پیش از این به مدت 5 سال مسئول حوزه فرهنگی بندر امیرآباد بوده است.