شناسهٔ خبر: 164471 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان خبر داد؛

اهدای ۳۵ قطعه زمین به حائزین شرایط جوانی جمعیت در شهر حسن‌آباد اصفهان

مراسم قرعه کشی اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان گفت: در آیینی ۳۵ قطعه زمین در قالب پویش مهدوی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ۱۰ قطعه زمین ویژه طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان حائز شرایط شهر حسن‌آباد تخصیص یافت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ مراسم قرعه کشی اختصاص زمین به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهر حسن‌آباد با حضور جمعی از مسئولین این شهرستان و متقاضیان حائز شرایط برگزار شد.  

محمدهادی فرازبخت رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان در این باره اظهار کرد: با تلاش و پیگیری‌ زمین برای اجرای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و چهار فرزند زیر ۲۰ سال و همچنین طرح نهضت ملی مسکن شهر حسن‌آباد تأمین و اکنون قرعه کشی برای تخصیص زمین به واجدین شرایط انجام شد.  

وی با بیان اینکه در این مراسم به تعداد ۴۵ خانوار از متقاضیان فوق زمین تخصیص شد، افزود: آیین اهدای ۳۵ قطعه زمین در قالب پویش مهدوی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت انجام شد و ۱۰ قطعه زمین در قالب طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان به‌صورت قرعه‌کشی اختصاص یافت.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان ادامه‌داد: پروژه در شهرستان جرقویه شهر حسن‌آباد واقع شده است که با پیگیری‌های به عمل آمده اراضی فوق به مساحت ۱۷ هکتار واقع در محدوده پس از طی کردن مراحل قانونی و کمیسیون‌های مربوطه و عقد تفاهم‌نامه با شهرداری در خصوص آماده‌سازی در سه مرحله قرعه‌کشی به تعداد ۱۱۰ پلاک قرعه‌کشی و به متقاضیان واگذار شد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان در خصوص وضعیت طرح نهضت ملی مسکن شهر حسن‌آباد عنوان کرد: در این شهر در مجموع بیش از ۶۰۰ نفر برای بهره‌مندی از طرح نهضت ملی مسکن اقدام به ثبت نام کردند که پس از پالایش و بررسی‌های لازم بالغ بر ۲۵۰ متقاضی تایید نهایی شدند.  

وی گفت: در حال حاضر برای ۱۳۰ متقاضی افتتاح حساب شده است و تاکنون افزون بر یکصد متقاضی به پروژه‌ها اختصاص یافتند.