شناسهٔ خبر: 164532 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران

قاری اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در پیامی دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان: علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان طی پیامی سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.  

متن پیام به شرح زیر است؛  
بسم‌الله الرحمن الرحیم

دوم اردیبهشت ماه سالروز صدور فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل سپاه پاسداران برای نگهبانی و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، روزی برای تجلیل از ایثارگرانی که خالصانه در دفاع از میهن ایثارگری می کنند.  
تاریخ انقلاب اسلامی مملو از عرصه‌ها و صحنه‌های شکوهمندی است که با درخشش نقش‌های خطیر پاسداران انقلاب اسلامی، توطئه‌های ضدانقلاب اسلامی و ضدایرانی دشمنان قسم‌خورده ملت ایران با ناکامی و رسوایی مواجه شده و عظمت و شکوه خیره‌کننده نظام مقدس جمهوری اسلامی سپهر جهانی را تحت تاثیر خود قرار داده است.  
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی الهی و برآمده از متن خواست‌های انقلابی ملت و محصول اندیشه بلند امام راحل در حفظ ارزش‌های انقلابی و پشتیبانی از امت‌های مظلوم و نهضت‌های استکبار ستیز جهانی است.  
این نهاد انقلابی کارآمدی خود را در تأثیرگذارترین عرصه‌های پیشرفت نظام اسلامی به خوبی نشان داده، دشواری‌ها را به جان خریده و تبدیل به شجره طیبه پرثمری شده که توانسته همراه و همگام سایر نیروهای مسلح و ارکان نظام، پایه‌های مستحکم انقلاب را تقویت و در مسیر اعتلای نظام اسلامی جانفشانی کند.  
اینجانب ضمن گرامی ‌داشت یاد رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی، دوم اردیبهشت‌ ماه سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به ملت مسلمان ایران، سبز قامتان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه سبز پوشان پر افتخار و حماسه‌ ساز سپاه پاسداران استان اصفهان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.  
امید است در سایه اتکال به قدرت لایزال الهی و تحت زعامت فرماندهی کل قوا و مقام معظم رهبری (مدظله ‌العالی) این نیروی مکتبی و مردمی در راستای تحقق رسالت ‌های خویش بیش از پیش موفق و مؤید باشد.