شناسهٔ خبر: 164539 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد مطرح کرد؛

اخذ مجوز ماده ۲۳ برای اجرای باند دوم دهق به گلپایگان

مرتضی فولادی رییس اداره راه وشهرسازی شهرستان نجف اباد رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد با اشاره به اقدامات انجام شده برای تبدیل محورهای دو طرفه این شهرستان به جاده‌های یک‌طرفه گفت: مراحل اخذ مجوز ماده ۲۳ برای اجرای باند دوم دهق به گلپایگان انجام شده است.

مرتضی فولادی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان در خصوص وضعیت پروژه‌های راهسازی این شهرستان اظهار کرد: جاده‌های شهرستان نجف‌آباد که در آن تردد به صورت ۲ طرفه است شامل محور سه‌راهی مهردشت به حسین‌آباد و جاده دهق به گلپایگان است.

وی افزود: با توجه به شدت تصادفات در جاده‌های ۲ طرفه، تبدیل این جاده‌ها به محورهای یک‌طرفه در اولویت‌های کاری قرار دارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد با اشاره به مطالعه باند دوم محور دهق به گلپایگان بیان کرد: در راستای اجرای این محور مراحل اخذ مجوز ماده ۲۳ انجام شده است.

وی در خصوص محور سه‌راهی مهردشت به حسین‌آباد عنوان کرد: ۲۰ کیلومتر از این محور در حوزه استحفاظی شهرستان نجف آباد است که در قالب ۲ قطعه عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

فولادی ادامه داد: قطعه اول این پروژه به طول ۸ کیلومتر از سه راهی سایت اداری مهردشت آغاز می‌شود و به روستای حسین آباد منتهی می‌شود.

وی گفت: با اقدامات به عمل آمده قطعه اول از پروژه سه راهی مهردشت به حسین آباد (در حوزه استحفاظی شهرستان نجف آباد) با قراردادی بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان در مرحله بیس قرار دارد.