شناسهٔ خبر: 164571 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در شورای راهداری:

شروع پروژه‌های راهداری مستلزم پیوست زمان‌بندی است

راهداری زنجان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان شروع پروژه‌های راهداری را مستلزم پیوست زمان‌بندی دانست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، اصغر اسماعیلی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان شروع پروژه‌های راهداری را مستلزم پیوست زمان‌بندی دانست و عنوان کرد: در انجام پروژه‌های عمرانی، مدت زمان تعریف شود تا مشخص شود چه‌ کارهایی باید انجام شود و اولویت هر کار چگونه است.

وی از نیروی انسانی به عنوان مهمترین عنصر موفقیت سازمان‌ها نام برد و تصریح کرد: مدیریت و ساماندهی نیروی انسانی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نقش موثری در کیفیت‌بخشی و ارتقاء بهره‌وری دارد.

اسماعیلی در ادامه به رعایت نظم و انضباط اداری به عنوان مهمترین عنصر پویایی اداره کل اشاره کرد و گفت: هدف از این کار عمل به روشی مطلوب است تا منتج به نتایج مهمی شود.

این مقام مسئول از روسای شهرستان‌ها خواست تا نگاه استانی به مسائل و مشکلات داشته باشند و از بخشی‌نگری دوری کنند تا به موفقیت دست یابند.

اسماعیلی بیان کرد: روسای شهرستان‌ها باید در ارتباط با اقدامات خود فرماندار، امام جمعه و پلیس راه شهرستان را همراه کنند تا بتوانند از حداکثر ظرفیت برای پیشبرد اهداف استفاده کنند.

لازم به ذکر است در این نشست روسای شهرستان‌ها به ارائه گزارشی از عملکرد در سال گذشته و ارائه نظرات، پیشنهادات و راهکارها پرداختند.