شناسهٔ خبر: 164618 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی گلستان

راه و شهرسازی گلستان طی مراسمی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، ظهر یکشنبه دوم اردیبهشت ماه، آیین تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با حضور سید مهدی مهیائی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، شهردار گرگان، مدیران کل عضو شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان و کارکنان راه و شهرسازی گلستان در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

سیدمهدی مهیائی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در ابتدای این مراسم گفت: در سفر اول ریاست جمهور به استان گلستان بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبارات عمرانی مصوب شد که بیش از ۴۰ درصد این مصوبات تخصیص یافته است.

وی افزود: یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های عمرانی کشور که در استان گلستان نیز در حال اجرا می‌باشد طرح نهضت ملی مسکن است.

مهیایی ادامه داد: گلستان در این طرح تعهد ساخت بیش از ۹۲ هزار واحد مسکونی را دارد که برای اجرای کامل آن با چالش‌هایی اعم از کمبود زمین و کمبود منابع مالی روبرو هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همچنین گفت: با وجود این مشکلات رتبه استان گلستان در طرح نهضت ملی مسکن به نسبت روزهای ابتدایی ارتقا یافت که جا دارد از تلاش‌های ملک برای این ارتقا رتبه تقدیر و تشکر شود.

وی افزود: به طور کلی کارنامه مهدی ملک را طی ۲۴ خدمت در اداره کل راه و شهرسازی گلستان موفق ارزیابی می‌کنم.

مهیایی در ادامه اظهار کرد: بدیهی است که با حضور سید محمد حسینی که خود عضوی از خانواده بزرگ وزارت راه و شهرسازی در استان است اقدامات اثربخش و مثبتی در حوزه مسکن رخ خواهد داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان یک خانواده بزرگ و منسجم است و کارکنان آن، با انگیزه و توانمند هستند که با تمام توان فعالیت می‌کنند.

در پایان این مراسم طی حکمی از سوی مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم، سیدمحمد حسینی به عنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان منصوب و از خدمات ۲۴ ماهه‌ی مهدی ملک مدیرکل سابق تقدیر شد.

گفتنی است سیدمحمد حسینی پیش از این سمت عهده دار مدیرکلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان بود.