شناسهٔ خبر: 164628 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجرای پروژه‌ نصب حفاظ میانی در آزادراه کرج_قزوین

حفاظ میانی -البرز نصب حفاظ میانی در نقاط حادثه خیز از آزاد راه کرج - قزوین جهت جلوگیری از تردد عابرین پیاده از عرض آزادراه در حال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز؛ مرتضی داودی رئیس اداره ایمنی راه اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز با اعلام این خبر اظهار کرد: پروژه نصب حفاظ میانی در رفیوژمیانی آزادراه کرج-قزوین به طول ۴ کیلومتر از دی‌ماه سال گذشته آغاز شده است.

داودی افزود: در اجرای این پروژه نردهای فلزی به طول ۲۰۰ در نقاطی از آزادراه که در کمیسیون ایمنی استان مصوب و با اولویت کمیته تحلیل تصادفات اداره کل راهداری استان مشخص گردیده است، نصب خواهد شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر در چند نقطه از آزادراه از جمله محدوده پایانه شهید کلانتری، گلشهر، پل حصارک این عملیات به طول یک و نیم کیلومتر اجرا شده که تلاش خواهیم کرد تا محدوده‌های پل فردیس، پل هشتگرد و عوارضی قدیم حصارک را با نصب حفاظ میانی ایمن سازی کنیم.

رئیس اداره ایمنی راه اداره کل راهداری البرز تصریح کرد: این طرح با هدف افزایش ایمنی عابرین و به‌منظور جلوگیری از تردد عابرین پیاده از عرض آزادراه اجرا شده است.