شناسهٔ خبر: 164660 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در بازدید استاندار خوزستان از پروژه های راه و شهرسازی حمیدیه تاکید شد؛

تامین زمین با بهترین جانمایی جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در حمیدیه

ببینید| بازدید میدانی استاندار خوزستان از طرح نهضت ملی مسکن در حمیدیه در بازدید استاندار خوزستان از پروژه های راه و شهرسازی حمیدیه بر تامین زمین با بهترین جانمایی جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)؛ علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان و مسعود بیات منش، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان در سفر به شهرستان حمیدیه از روند اجرایی طرح نهضت ملی مسکن و تأمین اراضی مورد نیاز این طرح بازدید کرده و ضمن ارزیابی آخرین اقدامات صورت گرفته بر تسریع در روند اجرایی این پروژه تأکید کردند.

حسین شریفی، رئیس اداره راه و شهرسازی حمیدیه در این خصوص اظهار کرد: در این سفر استاندار خوزستان بر تأمین زمین در محلی مناسب که مورد قبول و استقبال متقاضیان باشد تأکید ویژه‌ای داشت.

وی ادامه داد: با تعامل و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان در کمترین زمان ممکن زمین مناسبی را برای طرح نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت تأمین خواهیم کرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی حمیدیه در خصوص پروژه‌های راهسازی این شهرستان نیز گفت: این شهرستان یکی از شهرهای مهم در مسیر کاروان‌های زوار اربعین حسینی و کاروان‌های راهیان نور است، مهم‌ترین مطالبه نیز احداث پل حمیدیه است.

شریفی اظهار کرد: عملیات اجرایی این پل آغاز شده است و در زمان حاضر شمع‌های ضلع غربی نصب شده و پیمانکار در حال نصب شمع‌های ضلع شرقی است.

وی اضافه کرد: تمام تلاشمان این است که عملیات اجرایی این پل تا اربعین سال جاری به اتمام برسد.

رئیس اداره راه و شهرسازی حمیدیه احداث ساختمان فرمانداری شهرستان را یکی دیگر از پروژه‌های این شهرستان در حوزه راه و شهرسازی برشمرد و اظهار کرد: این پروژه بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و کار ساخت آن تا هفته دولت به اتمام می‌رسد.