شناسهٔ خبر: 16469 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

درگذشت راهدار كندوانی استان البرز در حین انجام وظیفه

تشییع جنازه راهدار كندواني از راهداران اداره راه و شهرسازي گچسر در استان البرز روز گذشته در حين انجام خدمت به هموطنان در محور كرج -چالوس درگذشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان البرز، راهداركندواني از راهداران اداره راه و شهرسازي گچسر روز گذشته در حين انجام خدمت به هموطنان در محور كرج -چالوس درگذشت. 

ابوالفضل باقرنيا مديركل راه و شهرسازي استان البرز به مناسبت درگذشت راهدار وظيفه شناس زنده ياد كندواني پيام تسليتي صادر کرد.

باقرنیا در این پیام گفت: راهداران، مردان گمنامي هستند كه اين اميد را هرساله به هنگام برف و يخبندان و يا بروز سيل و ريزش كوه در دل هزاران مسافر جاده‌ها، ايجاد مي‌كنند، اما كار راهداري به همين خلاصه نمي‌شود آنها ناجي مسافران و رانندگان در جاده‌ها هستند حتي وقتي نقص فني ماشين، راننده‌اي را زمين‌گير مي‌كند.

وی در ادامه این پیام افزود: درگذشت راهدار متعهد و تلاشگر استان البرز زنده‌ياد كندواني را كه در حين انجام وظيفه جان به جان آفرين تسليم كرد ما را در غم و اندوه فرو برد، اين ضايعه را به خانواده راهدار از دست رفته، همكاران اداره كل و جامعه بزرگ راهداري كشور تسليت عرض مي‌نمايم، براي آن عزيز از دست رفته رحمت واسعه الهي و براي بازماندگان صبر و شكيبايي آرزومندم. 

نظر شما