شناسهٔ خبر: 16470 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

به دلیل شرایط سیاسی ایران و عربستان صورت گرفت؛

پروازهای دمام - مشهد رسما از امروز لغو شد/ ایران و عربستان خطوط هوایی خود را قطع کردند

سعودی ایر طی نامه مکتوب مدیرکل ایرلاین سعودی به مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مشهد پروازهای شهر شیعه نشین دمام به مشهد مقدس از امروز رسما قطع شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مدیرکل ایرلاین سعودی در ایران طی نامه‌ای مکتوب به فرودگاه بین‌المللی مشهد لغو پروازهای دمام- مشهد را تا اطلاع ثانوی رسما اعلام کرد.

در نامه ایرلاین سعودی به فرودگاه بین‌المللی مشهد آمده است: به دلیل شرایط موجود سیاسی پروازهای دمام - مشهد تا اطلاع ثانوی لغو می‌باشد."

بر اساس این گزارش، پیش از این تنها ۴ پرواز از عرستان به ایران در مسیر پروازی دمام-مشهد توسط ایرلاین سعودی در هفته انجام می‌شد. پروازهای دمام- مشهد سعودی ایرلاین روزهای شنبه، یکشنبه، سه‌شنبه و پنج شنبه انجام می‌شد به این ترتیب که طبق برنامه ساعت ۱۲ وارد فرودگاه بین‌المللی مشهد می‌شد و ساعت ۱۳:۳۰ نیز این فرودگاه را به مقصد شهر شیعه نشین دمام ترک می‌کرد که فعلا به دلیل شرایط موجود سیاسی دو کشور پروازهای یادشده به حالت تعلیق درآمد.

پیش از این نیز پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر مشهد - دمام برقرار بود که به دلیل کمبود مسافر از ۳ دیماه ۹۴ توسط شرکت هواپیمایی ماهان ابطال اعلام شد./

نظر شما