شناسهٔ خبر: 164752 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل خبر داد؛

افزایش ۱۰ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

تردد رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل در یک ماه گذشته از افزایش ۱۰ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، امید نسیمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل در بازدید از مرکز مدیریت راههای استان با بیان اینکه در یک ماه گذشته یک میلیون و ۷۳۵ هزار و ۶۰۵ تردد در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده گفت: نسبت به مدت مشابه سال گذشته که یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۸۹۴ تردد ثبت شده بود، افزایش ۱۰ درصدی را شاهد هستیم. 

وی با اشاره به اینکه در مدت یاد شده ۸۵۱ هزار و۴۸۲ تردد در مبادی ورودی و ۸۸۴ هزار و۱۲۳ تردد نیز در مبادی خروجی استان ثبت شده تصریح کرد: نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۷ درصدی تردد را در مبادی ورودی و ۱۳ درصدی را در مبادی خروجی استان شاهد هستیم. 

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل در یک ماهه گذشته محور اردبیل-آستارا وبالعکس، اردبیل-نیر و بالعکس و اردبیل-مغان بالعکس را جزوه محورهای پرتردد استان برشمرد و خاطرنشان کرد: در این مدت یک میلیون و ۲۸۹ هزار و ۱۲۴ تردد در محور اردبیل-آستارا و بالعکس، یک میلیون و ۲۷۷ هزار و۵۸۰ تردد در محور اردبیل-نیر و بالعکس و ۷۵۸ هزار و۲۱۳ تردد نیز در محور اردبیل-مغان و بالعکس به ثبت رسیده است. 

نسیمی در یک ماهه گذشته از ثبت یک میلیون و۳۴ هزار و۵۴۷ تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبرداد و بیان کرد: در مدت یاد شده ۲۹ هزار و۹۵۳ تردد در محور مشگین شهر-کنگرلو، ۴۳ هزار و۸۷۳ تردد در محور بران-قره آغاج و ۶۷ هزار و۱۱۹ تردد نیز در محور هیر-سه راهی فاراب ثبت شده است. 

وی با بیان اینکه این میزان ۱۰ درصد از کل تردد استان را شامل می‌شود اظهار کرد: میانگین سرعت متوسط استان ۷۳ کیلومتر است که انتظار داریم رانندگان برای حفظ جان خود و سایر مترددین در جاده به علائم راهور توجه کرده و سبقت و سرعت مطمئنه را رعایت کنند. 

رئیس مرکز مدیریت راههای استان اردبیل فعالیت  ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط، ۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و۴۱ دوربین نظارت تصویری رادر محورهای استان اردبیل یادآور شدو از مردم خواست قبل ازسفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی وترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس بگیرند.