شناسهٔ خبر: 164754 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین اعلام کرد؛

جابه‌جایی حدود یک‌هزار و۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان نمین

جابه جایی حدود 14 ميليون مسافر توسط ناوگان مسافربري جاده ای استان  با 31 درصد رشد رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان نمین گفت: حدود یک هزار و ۵۰۰ نفر مسافر در یک‌ماهه گذشته از شهرستان نمین به مقاصد مختلف جابه‌جا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، مهدی آزاد رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان نمین در بازدید از شرکت‌های مسافربری این شهرستان با بیان اینکه این تعداد مسافر توسط ۲ شرکت مسافربری از شهرستان نمین جابه‌جا شده‌اند گفت: در مدت یاد شده ۷۹ هزار تن کالا از این شهرستان جابه‌جا شده است.

وی با اشاره به اینکه ۲۵ شرکت حمل‌ونقل کالا در این شهرستان در حال فعالیت و خدمات‌رسانی به مردم هستند تصریح کرد: در این مدت ۳هزار و ۲۷۶ برگ بارنامه در شهرستان نمین صادر شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان نمین در یک‌ماهه گذشته تسطیح و رگلاژ ۲۵ کیلومتر از حریم راه و جاده شنی این شهرستان را توسط راهداران یادآور شد و اظهار کرد: در مدت یاد شده راهداران ۱۰ کیلومتر عملیات شانه سازی انجام داده‌اند.

آزاد در این مدت از لکه‌گیری محورهای مواصلاتی شهرستان نمین با استفاده از ۱۳ تن آسفالت سرد و گرم خبر داد و خاطرنشان شد: راهداران ۱۲۰ مترمکعب پاک‌سازی کانال انجام داده‌اند.

وی حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها را به‌عنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و گفت: با انجام ۲۰ مورد گشت حریم جهت جلوگیری از تجاوز به حریم ۱۵ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز شناسایی و متوقف شده و همچنین با اخذ ۱ مورد دستور قضایی نسبت به رفع آثار تجاوز به حریم در حوزه استحفاظی این شهرستان اقدام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان نمین انجام ۹۵ مورد گشت راهداری، نصب ۱۰ مورد استوانه ایمنی در دماغه پر برخورد، رنگ‌آمیزی ۱۰۰ عدد پایه تابلو، جمع‌آوری و باز سازی ۱۰ عدد تابلوهای فرسوده، شستشوی ۶۶۰ عدد تابلو، پاک‌سازی ۸۰ کیلومتر زباله و حمل ۸۰ کامیون مصالح را از دیگر اقدامات مهم راهداران در یک‌ماهه گذشته برشمرد.

آزاد با بیان اینکه راهداری شهرستان نمین مسئولیت نگهداری از ۳۶۷ کیلومتر راه ارتباطی را در حوزه شهرستان نمین برعهده دارد افزود: از این مقدار ۴۵ کیلومتر راه اصلی، ۳۶ کیلومتر راه فرعی، ۱۹۲ راه آسفالته روستائی، ۳۴.۵ کیلومتر راه شنی و خاکی و ۶۰ کیلومتر نیز راه مرزی است.