شناسهٔ خبر: 164790 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی حمیدیه:

ساختمان فرمانداری حمیدیه در هفته دولت افتتاح می شود

ببینید| بازدید میدانی استاندار خوزستان از طرح نهضت ملی مسکن در حمیدیه رئیس اداره راه و شهرسازی حمیدیه گفت: عملیات اجرایی احداث ساختمان فرمانداری شهرستان حمیدیه در مراحل پایانی است و در هفته دولت افتتاح می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)؛حسین شریفی، رئیس اداره راه و شهرسازی حمیدیه، با اشاره به اینکه احداث ساختمان جدید فرمانداری حمیدیه در مراحل پایانی قرار دارد، گفت: در حال حاضر این پروژه بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا شهریورماه سال‌جاری آماده بهربرداری می شود.

وی با اعلام اینکه فاز نخست شامل عملیات ساختمانی، دیوار چینی، محوطه نمای دیوار، اسکلت دیوارچینی ساختمان فرمانداری است، اظهار کرد: فاز اول به اتمام رسیده است فاز دوم این پروژه نیز شروع شده است و با تامین و تزریق اعتبارات مورد نظر این پروژه در هفته دولت آماده بهره برداری می شود.

شریفی با بیان اینکه مجموعه سایت اداری فرمانداری حمیدیه در زمینی به متراژ ۱۲۸ هزار متر مربع احداث شده است، افزود: فاز اول ساختمانی این فرمانداری در زمینی به مساحت ۶ هزار و ۴۰۰ متر مربع است.

رئیس اداره راه و شهرسازی حمیدیه ادامه داد: اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه را ۱۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد که از منابع استانی تامین شده است.

وی در ارتباط با میزان اشتغالزایی این پروژه عنوان کرد: در این پروژه نیز ۳۵ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار شده اند و بیش از ۵۰ نفر نیز از طریق این پروژه به صورت غیر مستقیم مشغول به کار شده اند.