شناسهٔ خبر: 164795 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

جلسه پایش مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان قم برگزار شد

ببینید| جلسه پایش مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان قم معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی در جلسه پایش مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان قم، اهم تصمیمات گرفته شده در مورد بندهای مصوبات این سفر را عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جلسه پایش مصوبات سفر رئیس‌جمهوری به استان قم در روز سه‌شنبه مورخ چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳ به‌منظور رصد آخرین وضعیت عملکردی مصوبات در حوزه راه و شهرسازی با حضور امیر محمود غفاری معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی، معاون عمرانی استانداری، مدیران و کارشناسان استانی و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی در محل سالن جلسات معاونت برنامه‌ریزی و مدیریت منابع برگزار شد.

در این جلسه آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه‌ها، برنامه زمان‌بندی اقدامات آتی مربوط به تمامی بندهای مصوبات استان شامل۴۰ بند، عملکرد و اقدامات دستگاه‌های مربوط بررسی و پروژه‌های قابل افتتاح نیز تعیین شد.

همچنین چالش‌های مربوط به اجرای هر یک از پروژه‌ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و در مورد راهکارهای الزامی جهت تسریع در اجرای مصوبات سفر در موعد مقرر، تصمیم گیری شد.

برخی از اهم تصمیمات گرفته شده در مورد بندهای مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان قم شامل «تعیین راهکار تأمین مالی برای تکمیل پروژه توسعه ضلع شرقی حرم مطهر حضرت معصومه (س)»، «تأکید بر تسریع در رفع مشکلات و موانع در احداث فرودگاه قم»، «برنامه‌ریزی جهت تدوین بسته پیشنهادی جامع برای سفر دور دوم رئیس جمهوری به استان قم» و «اخذ تصمیمات الزامی در ارتباط با تسریع عملیات اجرایی پروژه‌های مهم استان» می‌شود.