شناسهٔ خبر: 164873 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تردد محورهای مسدود شده گلستان برقرار شد

گلستان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان با اشاره به افزایش بارش‌های بهاری از صبح امروز و آب‌گرفتگی و مسدودیت برخی از محورهای اصلی و روستایی استان، گفت: با انجام عملیات راهداری به موقع راهداران و پاک‌سازی مسیرها، در حال حاضر تردد در این محورها برقرار شده و به حالت عادی و با احتیاط جریان دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، عادل مصدقی با اشاره به برقراری تردد در تمام مسیرهای ارتباطی استان، اظهار کرد: از صبح امروز و هم‌زمان با بارش شدید باران، مسیر سید کلاته در محور اولنگ رامیان، محور زرین گل در علی آباد، محورهای عرب قره حاجی و چشمه لی در مراوه تپه و محور بایلر در گنبدکاووس؛ مسدود بودند و مسیر جایگزین برای آنها در نظر گرفته شده بود که با همت راهداران بازگشایی شد.

وی با اشاره به اینکه راهداران همچنان در حال انجام عملیات راهداری در مسیرها هستند، افزود: در شرایط کنونی جوی به کاربران جاده‌ای توصیه می‌شود که از ترددهای غیرضروری خودداری کرده تا وضعیت جوی به حالت عادی برگردد و از ترافیک خودروها جلوگیری شود.

به گفته مصدقی، شرایط بارانی هوا، وضعیتی را برای جاده‌ها فراهم می‌کند که امکان وقوع هرگونه حادثه دلخراش رانندگی وجود دارد، لذا صبر و حفظ آرامش و پرهیز از شتاب‌زدگی و سبقت‌های نابجا برای پیشگیری از این حوادث بسیار ضروری است.

وی گفت: هم اینک تمام رؤسای ستادی مرتبط و شهرستانی به حالت آماده باش هستند و مرکز مدیریت راه‌های استان نیز با شماره تلفن ۱۴۱ به طور شبانه روزی در خدمت مردم است.