شناسهٔ خبر: 164889 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان هوراند خبر داد؛

ایمن سازی ۸ نقطه پرحادثه در هوراند

ایمن رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هوراند گفت: در سال ۱۴۰۲ هشت نقطه پرحادثه شهرستان با تلاش راهداران اصلاح و رفع شد

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از آذربایجان شرقی رسول اسلامی رئیس اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هوراند گفت: این نقاط با همکاری پلیس راه و اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هوراند شناسایی شده و نسبت به رفع آن و ارتقای ایمنی محل‌های مذکور اقدام شد.

وی با اشاره به اینکه شناسایی نقاط جدید در دستور کار است افزود: هر سال به صورت مستمر میزان وقوع حوادث در نقاط مختلف محورهای مواصلاتی شهرستان پایش شده و نقاطی که میزان تصادفات آن بیشتر باشد به عنوان نقاط پرحادثه ثبت و در برنامه اصلاح قرار می‌گیرد.

اسلامی با اشاره به اینکه جاده‌ها باید طوری باشد که در صورت اشتباه راننده، فرصت بازگشت و پیشگیری از حادثه وجود داشته باشد، گفت: در این راستا در سال گذشته شانه سازی ۸۰ کیلومتر از جاده‌های شهرستان اجرا شد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان هوراند گفت: سه دستگاه پل موجود در جاده‌های شهرستان نیز تعریض و بهسازی شد تا تردد از روی این پل‌ها با ایمنی بیشتری انجام شود.

اسلامی همچنین از اصلاح ۳۰ کیلومتر شیب شیروانی، خط کشی ۲۰ کیلومتر از جاده‌ها، ساخت ۳۰ کیلومتر راه روستایی و روکش آسفالت سه کیلومتر از راه‌های شریانی، اصلی و فرعی هوراند در سال گذشته خبر داد.