شناسهٔ خبر: 164925 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تردد در مسیرهای مواصلاتی استان اصفهان عادی و روان است

نزول بارشهای آسمانی و تردد در مسیرهای مواصلاتی استان اصفهان رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان اعلام کرد: در پی بارش باران در روزهای اخیر و وقوع سیل در برخی شهرستانها، همه ظرفیت‌های راهداری برای بازگشایی محورهای مسدود به کار گرفته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)، مریم تاکی رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل  جاده ای گفت: با توجه به نزول بارشهای الهی در روزهای گذشته و به دلیل سیلابی شدن حاشیه راهها در برخی نقاط اعلام انسداد موقتی انجام شد که با حضور به موقع و تلاش جهادی راهداران این استان تردد به صورت عادی و روان برقرار شدد.

تاکی با اشاره به بارشهای سراسری و رحمت الهی از مسافران خواست تا از سفرهای غیرضروری خودداری نموده و در صورت نیاز به سفر با سامانه تلفن گویای ۱۴۱ جهت اطلاع از آخرین وضعیت راهها تماس حاصل کرده، همچنین در صورت سفر از همراه داشتن تجهیزات ایمنی اطمینان حاصل کنند و قبل از انجام سفر و یا عبور و مرور در جاده‌ها، نقص فنی خودرو، عاج لاستیک و برف پاکن، را در وسایل نقلیه به خصوص وسایل نقلیه عمومی بررسی کنند.

وی همچنین از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه عوامل تخریب جاده ای یا بروز مشکل در مسیر راه ها، آن را به مرکز مدیریت راه های استان اطلاع دهند تا عوامل و گشت‌های راهداری نواقص اعلامی احتمالی را رفع کنند.

رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل  جاده ای گفت: از عموم مردم و مسافرین خواهشمندیم از اصرار بر تردد در مسیرهایی که توسط این سازمان و پلیس راه مسدود اعلام شده خودداری و از تردد در حاشیه راهها، دهانه پلها اجتناب کنند و به هشدارهای سازمان هواشناسی ، همچنین اطلاعیه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای توجه نموده تا سفر ایمن تری را در مسیرهای استان تجربه کنند.