شناسهٔ خبر: 164936 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

معرفی دبیر و اعضای کمیته‌های «رویداد بین‌المللی ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و جلب مشارکت عمومی در فرودگاه‌های ایران»

انتصاب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، علی عبدی را به عنوان دبیر برگزاری «رویداد بین‌المللی ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و جلب مشارکت عمومی در فرودگاه‌های ایران» منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، به دنبال انتصاب علی عبدی معاون برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی به عنوان دبیر این رویداد، وی در ابلاغ‌های جداگانه، رسول پوست فروشان را به عنوان دبیر کمیته سرمایه گذاری و اقتصادی، محمدمهدی افشاری به عنوان دبیر کمیته علمی و تخصصی رضا کارگر به عنوان دبیر کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی، وحید شاملو را به عنوان دبیر کمیته امور بین‌الملل معرفی کرد.

این رویداد در راستای منویات مقام معظم رهبری (دامت‌برکاته) و نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم و همچنین پیرو مأموریت ابلاغی مقام عالی وزارت و با عنایت به لزوم ایجاد منابع درآمدی پایدار برای فرودگاه‌های کشور از طریق مشارکت مردمی برگزار می‌شود.

در این ابلاغ آمده است: مقتضی است با اهتمام و ممارست ضمن تشکیل کمیته مورد نظر، برگزاری جلسات به صورت منظم و همچنین تدوین و پیگیری مصوبات جلسات با هماهنگی اینجانب، مقدمات برگزاری هرچه بهتر رویداد را فراهم نمایید. امید است با اتکال به خداوند متعال، بهره گیری از توانمندی‌های فردی و ایجاد تعامل مناسب با همکاران، در انجام وظایف محوله پیروز و سربلند باشید.