شناسهٔ خبر: 164976 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان چایپاره خبر داد؛

خط کشی ۶۶ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲

37d441a3-07e6-4886-8b18-772e5a80e92e.jpg رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان چایپاره از خط کشی ۶۶ کیلومتر از محورهای مواصلاتی این شهرستان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی), حسینی رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان چایپاره افزود: در سال گذشته ۱۰/۹ کیلومتر از راه های روستایی این شهرستان بهسازی و آسفالت ریزی شد.

وی با تاکید به اینکه در طول سال و بطور مستمر یکسری اقدامات راهداری بمنظور حفظ وضعیت موجود راهها و بهبود شرایط تردد و عبور و مرور در سطح محورهای مواصلاتی توسط عوامل راهداری شهرستان انجام می‌پذیرد ؛ اظهار کرد: تسطیح و رگلاژ شانه سازی محورها به طول ۱۸۰ کیلومتر و شن ریزی راه های روستایی و فرعی به طول ۵۰ کیلومتر از جمله این اقدامات است که در سال ۱۴۰۲ انجام شده است.

حسینی ادامه داد:  با توجه به اینکه تابلو و علائم ایمنی و  هشدار، پیش‌آگاهی و هدایت مسیر به رانندگان، نقش بسزایی در ارتقای ایمنی جاده‌های ارتباطی در سطح محورهای مواصلاتی  دارد در طول یکسال گذشته ۲۵۰ مورد تابلو علائم هشدار دهنده جاده ای در محورهای مواصلاتی شهرستان چایپاره نصب شد.

وی خاطر نشان کرد: در این مدت ۷۰ متر گاردریل در محورهای شهرستان چایپاره  تعمیر ونصب شد.