شناسهٔ خبر: 165014 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد:

رفع تصرف اراضی ملی در خوزستان به ارزش بیش از سه هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال

یگان حفاظت خوزستان فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از رفع تصرف اراضی ملی واقع در استان به مساحت بیش از ۱۲۶ هزار مترمربع و به ارزش بیش از سه هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خوزستان)، سرهنگ فریدون عبادی بیان کرد: در فروردین ماه، ۵۳ مورد رفع تصرف اراضی ملی و دولتی در استان با درایت نیروهای یگان حفاظت اراضی انجام و این اراضی به بیت المال بازگردانده شد.

وی افزود: با تلاش و همت کارکنان این فرماندهی و پشتیبانی عوامل انتظامی این میزان رفع تصرف در شهرهای استان اجرا و اقدامات لازم به عمل آمد.

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان خوزستان بیان کرد: عوامل یگان حفاظت اراضی استان با قاطعیت تمام، مقابل افراد سودجو و فرصت‌طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت‌المال را کوتاه می‌کنند و همچنین به‌ صورت مستمر و شبانه‌روزی، تحرکات احتمالی در اراضی دولتی و ملی استان را رصد کرده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، موضوع را مورد بررسی و پیگرد قضایی قرار می‌دهد.

عبادی از همکاری مقام قضایی و همراهی مقامات انتظامی استان در مبارزه با زمین خواری و حفظ حقوق بیت المال تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان خوزستان تلاش‌های یگان حفاظت اراضی اداره کل را در تعامل با اداره حقوقی در این مسیر موثر و پیشرو خواند و از دقت و تیزهوشی روسای ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌ها قدردانی به عمل آورد.

سرهنگ عبادی از شهروندان خواست تا مشاهدات خود را از موارد زمین خواری به شماره پیامکی ۳۰۰۴۱۷۳۵ اعلام کنند.