شناسهٔ خبر: 165025 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور استاندار خوزستان؛

آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در دزفول بررسی و مشکلات اجرایی آن رسیدگی شد

ببینید| بازدید میدانیاستاندار خوزستان و مدیرکل راه و شهرسازی از پروژه نهضت ملی مسکن مهرشهر دزفول مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در سفر استاندار خوزستان به دزفول آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن و پروژه های مسکن مهر در دزفول بررسی و مشکلات اجرایی آن رسیدگی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، مسعود بیات منش، مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به سفر علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان و مدیران کل دستگاه های خدمات رسان در طرح نهضت ملی مسکن به دزفول اظهار کرد: به منظور بررسی آخرین وضعیت پروژه های مسکن و با هدف بررسی و مسائل و مشکلات مسکن مهر، نهضت ملی مسکن، پروژه‌های راهسازی و بازآفرینی شهری به دزفول سفر کرده و از پروژه‌های این شهر بازدید به عمل آمد.

 وی با اشاره به اینکه مسکن مهر دزفول یکی از پروژه های پیشران در استان بوده است، افزود: منطقه مهرشهر دزفول با برخورداری از ۱۱۴ بلوک ۱۸ واحدی و ۲۲ واحدی، متشکل از ۲ هزار و ۳۱۲ واحد آپارتمانی و جمعیتی بالغ ‌بر ۱۰ هزار نفر از جمله مناطق جدید دزفول است.

 مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به اینکه میانگین پیشرفت فیزیکی واحدهای در  حال ساخت نهضت ملی مسکن در دزفول حدود ۵۰ درصد است و تکمیل این طرح‌ها بی‌وقفه و با سرعت ادامه دارد، افزود:سهمیه دزفول در طرح نهضت ملی مسکن ساخت بیش از هشت هزار و ۱۰۰ خانه طی چهار سال است.

بیات منش با اشاره به اینکه تعهد استان خوزستان در طول چهار سال، ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکن حمایتی است، بیان کرد: در این طرح، زمین به صورت ۹۹ ساله و رایگان در اختیار واجدین شرایط قرار گرفته و با پرداخت تسهیلات، کار ساخت و ساز توسط متقاضی انجام می‌شود.

علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان نیز ضمن بررسی روند اجرایی این پروژه بر تسریع در ساخت واحدهای مسکونی و هم‌افزایی و تشریک مساعی دستگاه‌ها و مسئولان جهت رفع موانع و تسهیل فرآیند اجرایی طرح تاکید کرد.