شناسهٔ خبر: 165039 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با هدف افتتاح و آغاز عملیات اجرایی برخی پروژه‌های مسکن و راه؛

وزیر راه و شهرسازی وارد فرودگاه تبریز شد

بذرپاش تبریز وزیر راه و شهرسازی به منظور افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های مسکن، شهرسازی، بازآفرینی شهری و بازدید از برخی پروژه‌های مرتبط با حوزه راه، وارد فرودگاه تبریز شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش امروز ۷ اردیبهشت ماه با هدف افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های مرتبط با بخش مسکن و شهرسازی و بازآفرینی شهری و بازدید از پروژه‌های حوزه راه وارد فرودگاه تبریز شد و مورد استقبال مقامات استانی قرار گرفت.

افتتاح ۸۴۰۴ واحد مسکونی, افتتاح پروژه روبنایی مدرسه استثنایی هوشمند به مساحت ۱۸۶۵ متر مربع در شهر جدید سهند، افتتاح پارک ۳ و نیم هکتاری بازآفرینی شهری و بهره‌برداری از معابر خاکی آسفالت‌ریزی شده بازآفرینی شهری اهر به طول ۲۱ کیلومتر بخشی از برنامه‌های سفر وزیر راه و شهرسازی به استان آذربایجان شرقی است.

همچنین  عملیات آماده‌سازی شهری استان سراب به تعداد ۱۴۰۰ قطعه تفکیکی مسکونی، عملیات احداث ۴ مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ مترمربع در سهند، عملیات اجرایی ساخت ۱۰۲۲۱ واحد مسکونی، عملیات اجرایی شهرک مسکونی ۱۵۲ هکتاری آذرشهر و عملیات احداث مسجد علامه محمدتقی جعفری به مساحت ۲۵۴۴ متر مربع با حضور وزیر راه و شهرسازی و هیات همراه در شهر جدید سهند آغاز خواهد شد.

همچنین امروز نشست شورای هماهنگی حمل و نقل و ایمنی و شورای مسکن استان آذربایجان شرقی  با حضور وزیر راه شهرسازی و معاونان وی برگزار می شود.