شناسهٔ خبر: 165054 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با حضور وزیر راه و شهرسازی؛

۸۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد

بذرپاش تبریز با حضور وزیر راه و شهرسازی ۸۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن استان آذربایجان شرقی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با حضور مهردادبذرپاش وزیر راه و شهرسازی امروز ۷ اردیبهشت، ۸۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن استان آذربایجان شرقی افتتاح شد.

بنابر این گزارش علاوه بر این افتتاح در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان آذربایجان شرقی، عملیات ساخت ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد مسکونی در این استان آغاز شد.

همچنین آغاز عملیات آماده سازی نخستین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی با مساحت ۱۵۲ هکتار در شهرستان آذرشهر، فرایند آماده سازی نخستین دهکده شهری استان نیز با ظرفیت هزار و ۴۰۰ قطعه در شهرستان سراب، افتتاح یک باب مدرسه هوشمند به مساحت هزار و ۸۶۵ متر مربع و کلنگ زنی ۴ باب مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع در شهر جدید سهند و آغاز عملیات ساخت مسجد علامه محمد تقی جعفری به مساحت ۲ هزار و ۵۲۴ متر مربع در شهر سهند از جمله برنامه های دیگر  وزیر راه و شهرسازی در آذربایجان شرقی است.

گفتنی است، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در راستای یک سفر کاری با استقبال استاندار آذربایجان شرقی و مدیران کل دستگاه‌های مرتبط وارد تبریز شد.

بازدید از قطعه ششم آزادراه تبریز ارومیه، افتتاح طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند و بازدید از کمربندی ایلخچی از جمله برنامه‌های سفر یک روزه بذرپاش به آذربایجان شرقی است.

همچنین امروز نشست شورای هماهنگی حمل و نقل و ایمنی و شورای مسکن استان آذربایجان شرقی  با حضور وزیر راه شهرسازی و معاونان وی برگزار می شود.