شناسهٔ خبر: 165086 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

ارزیابی خدمات شرکت‌های هواپیمایی در فرودگاه مهرآباد برای اولین بار

ای اس کیو مهرآباد برای اولین بار در فرودگاه مهرآباد، خدمات شرکت‌های هواپیمایی مورد ارزیابی مسافرین و مراجعین فرودگاهی (ASQ) قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی فرودگاه بین المللی مهرآباد، برای اولین بار در سطح فرودگاههای کشور خدمات شرکت‌های هواپیمایی مورد ارزیابی مسافرین و مراجعین فرودگاهی (ASQ) در این فرودگاه قرار می‌گیرد.

شروع ارزیابی عملکرد دیجیتال کیفیت ارائه خدمات شرکت های هواپیمایی از ترمینال ۴ فرودگاه بین المللی مهرآباد با همکاری شرکت هواپیمایی کاسپین و با تدبیر دفتر برنامه‌ریزی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران راه‌اندازی و عملیاتی شد.

روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت با حضور افشاری، سرپرست دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، نماینده حراست سازمان هواپیمایی کشوری و مجری طرح سنجش و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی (ASQ) و مسئولین معاونت تسهیلات فرودگاه بین المللی مهرآباد امکان سنجش خدمات مسافری شرکت‌های هواپیمایی به بهره‌برداری رسید.

گفتنی است مسافرین و مراجعین این‌بار در کنار نظرات خود در خصوص کلیه خدمات فرودگاهی، می‌توانند با ورود به این سامانه و اسکن QR کد واقع در مقابل کانترهای پذیرش مسافرین، جهت ثبت و بازخورد نظرات، پیشنهادات و انتقادات در خصوص نحوه ارائه، کیفیت و بهبود خدمات شرکت های هواپیمایی نظر بدهند.