به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی فرودگاه بین المللی مهرآباد، برای اولین بار در سطح فرودگاههای کشور خدمات شرکتهای هواپیمایی مورد ارزیابی مسافرین و مراجعین فرودگاهی (ASQ) در این فرودگاه قرار میگیرد.
شروع ارزیابی عملکرد دیجیتال کیفیت ارائه خدمات شرکت های هواپیمایی از ترمینال ۴ فرودگاه بین المللی مهرآباد با همکاری شرکت هواپیمایی کاسپین و با تدبیر دفتر برنامهریزی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران راهاندازی و عملیاتی شد.
روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت با حضور افشاری، سرپرست دفتر برنامهریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، نماینده حراست سازمان هواپیمایی کشوری و مجری طرح سنجش و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی (ASQ) و مسئولین معاونت تسهیلات فرودگاه بین المللی مهرآباد امکان سنجش خدمات مسافری شرکتهای هواپیمایی به بهرهبرداری رسید.
گفتنی است مسافرین و مراجعین اینبار در کنار نظرات خود در خصوص کلیه خدمات فرودگاهی، میتوانند با ورود به این سامانه و اسکن QR کد واقع در مقابل کانترهای پذیرش مسافرین، جهت ثبت و بازخورد نظرات، پیشنهادات و انتقادات در خصوص نحوه ارائه، کیفیت و بهبود خدمات شرکت های هواپیمایی نظر بدهند.