شناسهٔ خبر: 165101 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای رسیدگی به مسائل و مشکلات حوزه‌های کاری مختلف انجام شد؛

برگزاری شورای معاونین راه و شهرسازی استان اصفهان

قاری در جلسه شورای معاونین راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن رسیدگی به مسائل و مشکلات حوزه‌های کاری مختلف، برنامه‌های اولویت دار، بودجه‌های مربوطه، مباحث پرسنلی و ... مورد بررسی قرار گرفت و راهبردهای لازم جهت دستیابی به اهداف سازمانی و تسریع امور ارائه شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ نشست شورای معاونین اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان به ریاست علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان و اعضای شورای معاونین این اداره کل برگزار شد.

در این جلسه ضمن رسیدگی به مسائل و مشکلات حوزه‌های کاری مختلف، برنامه‌های اولویت‌دار، بودجه‌های مربوطه، مباحث پرسنلی و... مورد بررسی قرار گرفت همچنین راهبردهای لازم جهت دستیابی به اهداف سازمانی و تسریع امور ارائه شد.

در حوزه مهندسی و ساخت این اداره کل ضمن تشریح پروژه‌های در دست اجرا، گزارشی از وضعیت اجرای آسفالت کمربندی فلاورجان، باند دوم مبارکه به بروجن، زیرگذر بوئین میاندشت، وضعیت اعتباری پروژه‌ها و... ارائه و مباحث مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه آخرین وضعیت اجرایی طرح نهضت ملی مسکن، مباحث مرتبط با آماده سازی پروژه‌ها تشریح شد همچنین در حوزه شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان مباحث الحاق اراضی به محدوده‌های شهری، طرح‌های تفصیلی و جامع و... ارائه و بررسی شدند.

تشریح برنامه اجرایی سال ۱۴۰۳ در حوزه املاک و حقوقی این اداره کل، مباحث درآمدزایی، وضعیت پرداختی‌ها به کارکنان و اقدامات و برنامه‌های روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان از دیگر مباحثی بود که توسط مدیران هر حوزه ارائه شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در طی این نشست پس از استماع گزارش‌ها ارائه شده در حوزه‌های کاری مختلف این اداره‌کل، با ارائه رهنمودهای لازم، خواستار سرعت بخشی در اجرای طرح‌های مربوطه شد.

وی با بیان اینکه سرعت بخشی به پیشرفت فیزیکی پروژه‌های در دست اجرا یکی از اولویت‌های این اداره‌کل است اظهار کرد: تمامی پروژه‌ها و طرح‌های در دست اجرا دارای بازه زمانی تعریف شده است لذا ضرورت دارد با تلاش و همت مضاعف این طرح‌ها با کیفیت مناسب و در موعد مقرر به مرحله اجرا و بهره‌برداری برسد.

قاری‌قرآن در خصوص حل مشکل مسکن و تعهدات موجود در طرح نهضت ملی مسکن استان مباحث مرتبط با الحاق اراضی، تامین زمین و مصوبات شورای مسکن استان را پیگیری و مورد بررسی قرار داد.

وی در این نشست بر اجرای امور مطابق با قواعد و ضوابط کلی تاکید کرد و از مدیران حوزه‌های مختلف این اداره‌کل خواست تا با همت و تلاش مضاعف، در راستای رفع مشکلات مردمی در حوزه راه و شهرسازی گام بردارند و مباحث را با پیگیری، هماهنگی و همکاری میان مجموعه‌ها حل و فصل کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان عنوان کرد: در تمامی حوزه‌های کاری، هماهنگی این اداره‌کل با ستاد وزارت راه و شهرسازی ضرورت دارد همچنین لازم است موارد هر حوزه با شهرستان‌ها نیز هماهنگ شود تا به این ترتیب تعهداتمان سهل‌تر قابلیت اجرا داشته باشد.