شناسهٔ خبر: 165109 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور نمایندگان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان انجام شد؛

پیگیری مشکلات مردمی شهرستان اصفهان در حوزه راه و شهرسازی

کیانی اصفهان نمایندگان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در دیدار چهره به چهره با مردم شهرستان اصفهان، مسائل و مشکلات آنان را بررسی و به درخواست‌هایشان رسیدگی کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ همزمان با سفر علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به شرق شهرستان اصفهان، میزخدمت حوزه راه و شهرسازی نیز در محل فرمانداری دایر شد.  

محمد کیانی معاون املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان و رؤسای ذیربط با حضور در محل برپایی میزخدمت، بصورت حضوری و چهره به چهره با مردم دیدار و ضمن پاسخگویی به مسائل و مشکلات، درخواست‌های آنان را مورد بررسی قرار دادند.  
معاون املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در این تمهید، پس از شنیدن درخواست‌ها و مطالعه نامه‌های اداری و پرونده‌های متقاضیان، با در نظر گرفتن جهات قانونی، مشکلات مردمی در حوزه راه و شهرسازی را مورد پیگیری قرار داد.  

مدیرکل، معاونین و رؤسای اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در راستای تکریم ارباب رجوع و احترام به حقوق شهروندی، رسیدگی به مسائل و درخواست‌های مردمی و گسترش روحیه جهادی و جریان‌سازی خدمت بی منت، به صورت دوره‌ای به شهرستان‌های استان سفر می‌کنند تا گره گشایی از مشکلات مردم با سرعت بیشتری دنبال شود.  

این دیدارها در راستای خدمات‌رسانی شایسته به مردم و ارائه خدمات مشاوره‌ای، پاسخگویی و پیگیری مشکلات آنان در سفرهای شهرستانی برنامه‌ریزی می‌شود.