شناسهٔ خبر: 165165 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افزایش حس مسئولیت اجتماعی و شهروند در بین آحاد مردم جامعه لازمه ارتقا ایمنی ترددهای جاده‌ای و شهری است

66f11ddf-a2d6-464b-8841-0d6f07775213.jpg مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی در پیامی به مناسبت ۷ اردیبهشت روزملی حمل ونقل و ایمنی با تبریک این روز  تاکید کرد: افزایش حس مسئولیت اجتماعی و شهروند در بین آحاد مردم جامعه لازمه ارتقا ایمنی ترددهای جاده‌ای و شهری است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، ایرج دست نشان مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی در پیامی به مناسبت ۷ اردیبهشت روزملی حمل ونقل و ایمنی با تبریک این روز  تاکید کرد: افزایش حس مسئولیت اجتماعی و شهروند در بین آحاد مردم جامعه لازمه ارتقا ایمنی ترددهای جاده‌ای و شهری است. 

دست نشان افزود: برای کاهش آمار و تلفات ناشی از تصادفات رانندگی نیاز به فرهنگسازی و اقدامات فرهنگی بوده لذا فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن الگوهای صحیح رانندگی کاری است که هرکسی به سهم خود باید به آن توجه کند. 

وی ادامه داد: باتوجه به داشتن حمل ونقل ایمن همه‌ساله بخش اعظمی از بودجه‌های دولت به امر  ایمنی راه‌ها اختصاص داده شده که صرف اجرای طرح‌های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری می‌شود، قدر مسلم نتیجه بخش شدن این طرح‌ها نیازمند ایجاد حس مسیولیت در بین آحاد مردم بعنوان عضو تاثیرگذار در ارتقا ایمنی ترددهای جاده‌ای و شهری است. 

دست نشان یادآور شد: نیاز است با انتقال دغدغه و حساسیت در حوزه ایمنی راه‌ها در جامعه و در بین متولیان امر و بویژه عموم مردم بعنوان شهروند مقوله ایمنی وتصادفات رانندگی مورد توجه قرار گیرد. از این رو ضمن تبریک هفته ایمنی حمل ونقل به همه تلاشگران این عرصه از درگاه خداوند متعال درخواست توفیق در جهت انجام هرچه بهتر مسئولیت و وظیفه عزیزان زحمت کش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را  مسالت می‌نمایم.