شناسهٔ خبر: 165207 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان ساوجبلاغ معرفی شد

اداره راه و شهرسازی شهرستان ساوجبلاغ روز پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ آئین معارفه سرپرست جدید اداره راه و شهرسازی شهرستان ساوجبلاغ با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، رؤسای ادارات ستادی و کارشناسان اداره این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان البرز)؛ روز پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ طی حکمی از سوی محمدرضا صابری مدیرکل، محمد عسگری به عنوان سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان ساوجبلاغ معرفی شد.

در این مراسم که با حضور جواد سبزه‌واریها معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، سبحان اسماعیلی رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی و عیسی دانش رئیس اداره خدمات و کارپردازی برگزار شد، از زحمات ابراهیم قلی‌پور رئیس پیشین اداره راه و شهرسازی شهرستان ساوجبلاغ قدردانی و محمد عسگری به عنوان رئیس جدید منصوب شد.

سبزه‌واریها در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات قلی‌پور گفت: با توجه به موقعیت مهم و حساس شهرستان ساوجبلاغ و جمعیت و وسعت این شهرستان، پس از تغییر سمت سازمانی مهندس قلی‌پور، با تصمیم و حکم مدیرکل راه و شهرسازی محمد عسگری که ریاست ادارات شهرستان‌های طالقان و نظرآباد را در کارنامه کاری خود دارد و از مدیران خوب و مؤثر در استان می‌باشد، به عنوان رئیس جدید راه و شهرسازی منصوب می‌شود و امیدواریم کارهای این شهرستان با جدیت بیش از پیش پیگیری و اجرایی شود.

پیش از این قلی‌پور به عنوان رئیس اداره املاک و بانک زمین معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز معرفی شده بود.