شناسهٔ خبر: 165214 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اولین جلسه شورای فرهنگی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز در سال جاری برگزار شد

شورای فرهنگی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز اولین جلسه شورای فرهنگی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز در سال ۱۴۰۳ به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان البرز)؛ اولین جلسه شورای فرهنگی در سال ۱۴۰۳ به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل برگزار و بر برگزاری دوره‌های آموزشی با موضوع خانواده و رفتار سازمانی و همچنین اجرایی نمودن قوانین مرتبط با فرایض اقامه نماز جماعت و امر به معروف و نهی از منکر تأکید شد.

در این جلسه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل بر رعایت قانون عفاف و حجاب تأکید کرد و بیان داشت: تمام اعضاء شورای فرهنگی در راستای اجرای این قانون باید اهتمام ویژه داشته باشند و با استفاده از روش‌های مختلف به ویژه فرهنگ‌سازی عمومی و برگزاری دوره‌های آموزشی باید جایگاه ارزشمند خانواده برای مخاطبین به ویژه همکاران اداره کل تبیین شود.

جواد سبزه‌واریها همچنین برگزاری برنامه‌های فرهنگی و آموزشی با محوریت خانواده و رفتار سازمانی را لازم دانست و تصریح کرد: یکی از فرایض نورانی و پر برکت در کشور ما اقامه نماز جماعت می‌باشد که برپایی این فریضه در اداره کل همچنان باید در اولویت قرار گرفته و حضور مدیران و کارمندان باید بیش از پیش و پرشورتر باشد.

در پایان این جلسه هریک از اعضاء نظرات و پیشنهاداتی در خصوص اقدامات فرهنگی و آموزشی ارائه کردند که این پیشنهادات پس از بحث و تبادل نظر مورد ارزیابی و تصویب قرار گرفت.