شناسهٔ خبر: 165287 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی تیران و کرون:

پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی شهر عسگران با پیشرفت قابل ملاحظه در دست پیگیری است

سعید کاشفی- اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی تیران و کرون گفت: چهار پروژه حوزه راه و شهرسازی در شهر عسگران با پیشرفت قابل توجهی در حال پیگیری است.

سعید کاشفی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ اظهار کرد: چهار پروژه حوزه راه و شهرسازی در شهر عسگران در اولویت‌های کاری این اداره قرار دارد که به لطف خدا این پروژه‌ها با پیشرفت قابل توجهی در حال پیگیری است.
 
وی افزود: یکی از این طرح‌ها، الحاق اراضی ۶ و نیم هکتاری به محدوده شهر برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن است که مصوبه کمیته فنی آن اخذ شده و موضوع در دستور کار کارگروه زیربنایی قرار گرفته است.
 
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون ادامه داد: تهیه طرح تفصیلی شهر عسگران نیز طی چهار جلسه کمیته کارشناسی و بازدید میدانی، در مرحله نهایی برای ارجاع به کمیسیون ماده ۵ است.
 
وی بیان کرد: طرح‌های سکونتگاه‌های رسمی شهر عسگران و محله هدف این شهر تهیه شده و موضوع در دستور کار کمیته کارشناسی کمیسیون ماده ۵ است و مقرر شده، بعد از اصلاح موارد، در این کمیته و سپس در کمیسیون ماده ۵ مطرح شود.
 
کاشفی عنوان کرد: در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر عسگران، پیش از این تعدادی پلاک به ظرفیت ۲۶۰ واحد پیش بینی شده بود که برخی از آنها جانمایی مناسبی نداشتند لذا جابه‌جایی آنها در کمیسیون ماده ۵ به تصویب رسید و با کمترین هزینه، جابه‌جایی انجام شد.
 
گفتنی است شهر عسگران، مرکز بخش کرون و یکی از سه شهر شهرستان تیران و کرون در فاصله ۸۰ کیلومتری غرب اصفهان است.