شناسهٔ خبر: 165317 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در جلسه مدیرعامل شرکت بازآفرینی با نماینده مردم و شهردار آغاجاری مطرح شد؛

تاکید بر جابه‌جایی خانه‌های در معرض خطر آغاجاری

ببینید: افتتاح و بهره برداری از 3 پروژه‌ بازآفرینی شهری استان اردبیل و بازدید از بازسازی و مرمت سرای زنجیرلوی بازار تاریخی اردبیل با حضور محمد آیینی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در سفر به استان اردبیل مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با نماینده مردم و شهردار آغاجاری دیدار و گفتگو کرد و در این دیدار جابه‌جایی خانه‌های در معرض خطر آغاجاری مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت بازآفرینی شهری ایران، در دیدار محمدطلا مظلومی نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی و مهدی طلاوری شهردار آغاجری با محمدآیینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، همکاری شهرداری آغاجاری با شرکت بازآفرینی شهری ایران در جابه‌جایی خانه‌های در معرض خطر آغاجاری مورد تایید قرار گرفت.

در این دیدار جابه‌جایی خانه‌های در معرض خطر آغاجاری به زمینی با مساحت ۲۵ هکتار مورد بحث و بررسی قرار گرفت و همکاری دو طرف در اجرای این پروژه مورد تایید قرار گرفت.

در این جلسه شهردار آغاجاری اعلام آمادگی کرد آماده سازی زمین ۲۵ هکتاری که در اختیار شرکت بازآفرینی شهری قرار گرفته است را شروع کند.

 همچنین در این جلسه مقرر شد اقدام‌های لازم جهت تهیه نقشه utm این پروژه انجام و هر چه زودتر عملیات اجرایی آن آغاز شود.