شناسهٔ خبر: 165329 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

فرایند جابه‌جایی تعدادی از ساکنین کوی فلسطین به پروژه‌های نهضت ملی مسکن در حال انجام است

مهندس قزوینیان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: فرایند جابه‌جایی تعدادی از ساکنین کوی فلسطین به پروژه‌های نهضت ملی مسکن در حال انجام است و متقاضیانی که واحد مسکونی آنها در محدوده راه‌آهن قرار داشته و زنان سرپرست خانوار، در اولویت برای جابه‌جایی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، جعفر قزوینیان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان روز یکشنبه در جلسه ارائه گزارش دستگاه‌های اجرایی به منظور نهایی و عملیاتی کردن فرایند جابه‌جایی کوی فلسطین به ریاست سید محمد شعاعی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان در محل سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: در سفر دور اول رئیس جمهور به استان زنجان دستور تسریع در رفع مشکلات و جابه‌جایی ساکنان محله کوی فلسطین از سوی رئیس جمهور صادر شد و در این راستا مطالعات اجتماعی توسط اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان انجام گرفت.

وی اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری و تلاش استاندار و هماهنگی صورت گرفته تعدادی از واحدهای مسکونی در اولویت اول برای جابه‌جایی قرار گرفتند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه بعد از سفر رئیس جمهور به استان طرح جابه‌جایی کوی فلسطین از اولویت‌های مهم اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان قرار گرفت، گفت: خوشبختانه با هماهنگی‌های انجام شده چهار واحد مسکونی در منطقه کوی فلسطین زنجان که در اولویت بودند طی سال گذشته در سفر دور دوم رئیس جمهور به استان به پروژه‌های نهضت ملی مسکن انتقال داده شدند.

قزوینیان با بیان اینکه فرایند جابه‌جایی تعدادی از ساکنین کوی فلسطین تا چند ماه آینده به پروژه‌های نهضت ملی مسکن در حال انجام است، ابراز کرد: متقاضیانی که واحد مسکونی آنها در محدوده راه‌آهن قرار داشته و زنان سرپرست خانوار، در اولویت برای جابه‌جایی قرار دارند.

وی تصریح کرد: هم‌زمان با احداث و تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن، ساکنان کوی فلسطین هم بر اساس اولویت در چند مرحله جابه‌جا می‌شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه جابه‌جایی ساکنین کوی فلسطین به پروژه‌های نهضت ملی از اهمیت زیادی برخوردار است، گفت: باید مسائل و مشکلات پیش روی انتقال ساکنین کوی فلسطین به پروژه‌های نهضت ملی مسکن هر چه سریع‌تر حل شود.