شناسهٔ خبر: 165336 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جلسه فرآیند جابه‌جایی کوی فلسطین در اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان برگزار شد

انتقال فاز اول اهالی کوی فلسطین به کوی ثمین - زنجان جلسه فرآیند جابه‌جایی سانین کوی فلسطین در اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)،  روز یکشنبه جلسه فرآیند جابه‌جایی سانین کوی فلسطین در اداره کل راه و شهرسازی استان  زنجان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان در محل راه و شهرسازی زنجان برگزار شد.  

در این جلسه سید محمد شعاعی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان، بر لزوم تسریع در روند فرآیند جابه‌جایی ساکنین کوی فلسطین تاکید کرد و گفت: مشکلات و موانع بر سر راه جابه جا ساکنین کوی فلسطین خیلی سریع  حل شود.  

وی ابراز کرد: باید اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به جابه‌جایی ساکنین کوی فلسطین مدیریت و برنامه ریزی لازم را داشته باشد.  

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: با توجه به اینکه در منطقه کوی فلسطین متقاضیان تحت پوشش نهادهای حمایتی (کمیته امداد و بهزستی) هم ساکن هستنند  باید در اولویت نخست جابه جایی قرار بگیرند و ارگان‌های مربوطه در بحث مالی حمایت لازم را داشته باشند.  

شعاعی، بر لزوم تحقق سریع طرح جابه‌جایی ساکنین کوی فلسطین به پروژه‌های نهضت ملی مسکن تاکید کرد و بیان داشت: باید در راستای تحقق دستور و مصوبات سفر دور اول رئیس جمهور به استان زنجان در خصوص جابه جایی ساکنین کوی فلسطین، این اقدام مهم در فازهای مختلف و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود تا شاهد رضایتمندی ساکنین این منطقه باشیم.