شناسهٔ خبر: 165502 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

عضو کمیسیون عمران تاکید کرد؛

ضرورت حمایت دولت و مجلس از وزارت راه و شهرسازی در رفع نقاط پر تصادف

رحمت الله فیروزی پوربادی یک نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت و مجلس شورای اسلامی باید وزارت راه و شهرسازی را از طریق ظرفیت های مختلف و صندوق ها در زمینه رفع نقاط پر تصادف و کاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگی حمایت کنند.

رحمت الله فیروزی پور در گفتگو و گو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره فعالیت‌های وزارت راه و شهرسازی در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای و راه‌ها اظهار کرد: زحمات زیادی در این حوزه کشیده شده است و باید توجه داشت که عملکردها با میزان اعتبارات مقایسه شود.

وی افزود: با توجه به اقدامات وزارت راه و شهرسازی در حوزه حمل‌ونقل و نگهداری راه‌های روستایی و نیز در حوزه ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل جاده‌ای نمره قبولی دریافت می‌کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین اقدامات بسیار خوبی در زمینه تعاملات بین‌المللی در این دوره شکل گرفته است و این طور به نظر می‌رسد که با توجه به شرایط بودجه‌های در اختیار، دولت و مجلس باید وزارت راه و شهرسازی را حمایت کند.

نماینده مردم نطنز و قمسر تاکید کرد: دولت و مجلس باید در حوزه ایمنی راه‌ها و کاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگی از منابع مختلف ا استفاده کنند.

فیروزی پور با اشاره به اهمیت رفع نقاط پرتصادف گفت: دولت باید با سیاست‌های مالی مختلف وزارت راه و شهرسازی را در رفع این نقاط حمایت کند.