شناسهٔ خبر: 165518 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مراسم تجلیل از عوامل حفاظت فیزیکی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز برگزار شد

ببینید | نشست صمیمانه و مراسم تجلیل از عوامل حفاظت فیزیکی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز برگزار شد روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ نشست صمیمانه و مراسم تجلیل از عوامل حفاظت فیزیکی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان البرز)؛ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، نشست صمیمانه و مراسم تجلیل از عوامل حفاظت فیزیکی این اداره کل با حضور مرتضی عمادی رئیس حراست، عبدالامیر سرحانی مسئول حفاظت فیزیکی و خانم موسوی رئیس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان در سالن جلسات برگزار شد.

در این نشست عمادی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات نگهبانان و عوامل فیزیکی شاغل در راه و شهرسازی البرز گفت: عوامل حفاظت فیزیکی حافظ جان و اموال اداره و همکاران هستند که این مسئولیت بسیار حساس است و باید مورد توجه قرار گیرد.

عبدالامیر سرحانی مسئول حفاظت فیزیکی اداره کل ضمن تقدیر و تشکر از نگهبانان و عوامل فیزیکی گفت: این همکاران به مثابه چراغ راهی برای آرامش و امنیت و در خط مقدم اداره کل هستند و از این جهت امیدواریم بیش از قبل مورد توجه قرار گیرند و به معیشت و مشکلات این عزیزان رسیدگی شود.

در ادامه رئیس حراست اداره کل پای صحبت‌ها و درد و دل همکاران نشست و در پایان با اهدای لوح تقدیر از زحمات این عزیزان تشکر و قدردانی کرد.