شناسهٔ خبر: 165541 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر

راهداری زنجان رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان ابهر از بهسازی و روکش آسفالت محور ابهر_مرشون به طول ۸ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان؛ علی اصغر عطوفی، رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان ابهر گفت: سال گذشته ۵ کیلومتر اجرای عملیات بهسازی رویه و روکش آسفالت در محور ابهر _مرشون انجام شد و امسال نیز با پیگیری‌های مستمر و تخصیص اعتبار ۸ میلیارد تومانی، ۸ کیلومتر از این محور آغاز شد.

وی در ادامه افزود: جمعاً ۵ هزار تن آسفالت با استفاده از ۸ دستگاه کمپرس و ۳ دستگاه غلطک جهت بهسازی روکش این محور بکار گرفته شده است.

عطوفی با بیان این‌که نقش این محور در شهرستان بسیار فراتر از یک محور روستایی صرف است، تصریح کرد: در صورت تامین اعتبار مابقی این محور در اولویت قرار دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان ابهر همچنین گفت: لکه‌گیری راه‌های اصلی، فرعی و روستایی، علف‌زنی، اصلاح شیب‌های شیروانی، قنو زنی محورها و تعریض محور آرامستان رضا به طول ۳ کیلومتر به صورت امانی در دست اقدام است.