شناسهٔ خبر: 165548 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

صدور اخطاریه برای ۳۷ مورد ساخت و ساز در حریم راه‌های زنجانرود

راهداری زنجان رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود گفت: برای ۳۷ مورد ساخت و ساز در حریم راه‌های زنجانرود صدور اخطاریه و پیگیری تخلفات انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان، میثم زارعی، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای زنجانرود گفت: ۳۷ مورد تخلف ساخت‌وساز در حریم راه‌های حوزه زنجانرود صادر گردید که مستندات لازم جهت دریافت حکم قضایی قلع‌وقمع، ۶ مورد از آنها به اداره حقوقی ارسال شده است.

زارعی بیان کرد: در سال گذشته نیز تخلفات بسیاری در ساخت‌وساز حریم راه‌های زنجانرود شناسایی شد که برای این موارد در طول سال گذشته بیش از ۱۸۰ مورد اخطاریه صادر و به علت تخلفات، ۶ مورد نیز قلع‌وقمع و پاک‌سازی حریم شدند.

رئیس اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای زنجانرود عنوان کرد: این اداره بر حسب وظیفه قانونی خود از هر گونه ساخت‌وساز غیرمجاز در حریم قانونی راه‌ها جلوگیری کرده و برابر قانون با متجاوزین به حریم برخورد می‌کند.

این مقام مسئول گفت: متقاضیان قبل از هرگونه ساخت‌وساز در حاشیه راه‌های اصلی، فرعی و روستایی برای اخذ مجوز قانونی به ادارات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مربوطه مراجعه کنند.