شناسهٔ خبر: 165552 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر راه و شهرسازی:

تمامی دستگاه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی مکلف به ارائه گزارش عملکرد مرتبط با تبصره‌های قانون بودجه ۱۴۰۳ شدند

غفاری معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر راه و شهرسازی ضمن تأکید بر ضرورت عملیاتی شدن مفاد تبصره‌های قانون بودجه سال ۱۴۰۳بیان کرد: همه دستگاه‌های تابعه مکلف شدند هر دو ماه گزارش کلیه اقدامات مرتبط به تبصره های مذکور را به این معاونت ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت‌های پیش‌بینی شده در احکام تبصره‌های قانون بودجه سال ۱۴۰۳ مربوط به وزارت راه و شهرسازی، جلسه ستاد بودجه با مدیریت معاونت برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی و حضور نمایندگان همه سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه در روزهای ۱۰ الی ۱۱ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد.

معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی در راستای تکالیف تعیین شده در خصوص تبصره‌های مربوطه در قانون بودجه ۱۴۰۳، ضمن بیان توضیحاتی در خصوص اهمیت موضوعات مندرج در بندهای تبصره‌ها، نحوه پیگیری اقدامات و ارائه گزارش‌های عملکردی از طریق سامانه پایش عملکرد را نیز تشریح کرد.

امیر محمود غفاری در ادامه ضمن تأکید بر ضرورت عملیاتی شدن مفاد تبصره‌های قانون بودجه سال ۱۴۰۳ و استفاده حداکثری از همه ظرفیت‌های قانون مذکور، با توجه به محدودیت زمان، همه دستگاه‌های تابعه را مکلف کرد هر دو ماه گزارش همه اقدامات مرتبط به تبصره‌های مذکور را به معاونت برنامه ریزی و مدیریت منابع ارسال کنند.

غفاری در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: استفاده به موقع از ظرفیت‌های تبصره‌های سال گذشته موجب عملکرد مناسب و هم افزایی در اقدامات حوزه توسعه زیر ساخت‌های حمل‌ونقل و مسکن شده است.

در خاتمه پس از ارائه نقطه نظرات حاضرین در جلسه، تصمیمات لازم برای پیگیری تحقق کامل تعهدات تعیین‌شده برای زیربخش‌ها و همچنین عملکرد مطلوب تبصره‌ها اتخاذ و تأکید شد گزارشات را طبق مفاد قانون در موعد مقرر به معاونت مذکور ارسال کنند.