شناسهٔ خبر: 165681 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت هفته ایمنی حمل و نقل انجام شد؛

دیدار مدیرکل و معاونان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با امام جمعه زنجان

راهداری زنجان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، معاونان و روسای تشکل‌های صنفی حوزه کالا و مسافر به مناسبت هفته ایمنی حمل و نقل، با نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان زنجان در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان با اشاره به اقدامات اداره کل گفت: روکش آسفالت آزادراه زنجان - قزوین از اقدامات مهم اداره کل است که با رفع بالای خرابی‌ها موجب رضایت هموطنان شده است.

وی در ادامه افزود: حفاظت و نگهداری از راه‌های ارتباطی بر احداث و ساخت جاده و محورهای مواصلاتی ارجحیت دارد که با این اقدام می‌توان از هدر رفت هزینه‌ها جلوگیری کرد.

اسماعیلی گریزی به وضعیت آزادراه زنجان _تبریز زد و با یادآوری اینکه راهداری مسئولیتی در خصوص نگه‌داری آزادراه زنجان_تبریز ندارد، عنوان کرد: نگهداری آزاد راه زنجان_تبریز با شرکت آزادراهی است که متاسفانه به خاطر کوتاهی شرکت ملی آزادراه هیچ اقدام موثری در خصوص بهسازی روکش آسفالت آزاد راه انجام نشده و این مسیر به حد بحران رسیده که در صورت تحویل تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت محور به کار خواهیم بست.

آیت الله خاتمی در این دیدار ضمن تبریک هفته ایمنی حمل و نقل از اقدامات انجام شده توسط این اداره کل در سطح راه‌های زنجان تشکر و قدردانی کرد و گفت: خدمت به مردم از مهمترین وظایف همه مدیران است و مدیران باید با همه توان خود در راستای رضایتمندی مردم تلاش کنند چرا که این مردم لایق بهترین‌ها هستند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان افزود: امیدواریم با تلاش‌های جهادی شما عزیزان مشکلات موجود در حوزه راه‌ها مرتفع شود.

در پایان این دیدار روسای تشکل های صنفی کالا و مسافر نیز به طرح مسایل و مشکلات حوزه خود پرداختند.