شناسهٔ خبر: 165692 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

کارگران طلایه داران تولید و سازندگی کشور هستند

کارگران طلایه داران تولید و سازندگی کشور هستند مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: کارگران طلایه داران تولید، توسعه و پیشرفت و یکی از مهمترین اقشار کشور هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در پیامی "روز جهانی کارگر" را به کارگران فهیم و زحمت کش تبریک گفت، در بخشی از این پیام آمده است:

۱۲اردیبهشت ماه روز جهانی کارگر روز تجلیل از خدمات کارگران زحمت کش و شریفی است که با نیرو، توان، اندیشه و خلاقیت خود نقش آفرینان اصلی عرصه کار و خدمت هستند و عزت و سربلندی را برای کشور به ارمغان می آورند.

کارگران طلایه داران تولید، توسعه و پیشرفت و یکی از مهمترین اقشار کشور هستند که با وجود تمام تنگناها از هیچ کوششی برای شکوفایی و پیشرفت ایران اسلامی دریغ نمی کنند و بی شک بخش عظیمی از پیشرفت های حاصل شده در مسیر رشد و بالندگی کشور مدیون روحیه کار و تلاش خستگی ناپذیر کارگران عزیزی است که بازوان پرتوان جامعه هستند و شعار "ما می توانیم" را در عرصه عمل به خوبی نشان داده اند.

امید است در سال ۱۴۰۳ که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به "سال جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده کارگران در چارچوپ ماموریت و وظایف خویش در گردش چرخ های تولید کشور مشارکت فعال داشته و شاهد شکوفایی و اقتدار میهن عزیزمان باشیم.

اینجانب با تبریک روز جهانی کارگر به تلاشگران عرصه جهاد اقتصادی و سازندگی کشور، بویژه کارگران عزیز و شاغل در کارگاه های بزرگ ساخت و ساز نهضت ملی مسکن ، توسعه راهها و نیز شرکت ها و دستگاههای زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان اردبیل ، سلامتی و بهروزی همه این عزیزان را از محضر خداوند متعال مسئلت می نمایم.